KONTZERTU PEDAGOGIKOAK

Donostiako udalaren Musika eta Dantza Eskola duela urte batzuk hasi zen kontzertu pedagogikoak eskaintzen hiriko eskolei.

​

Kontzertu horiek guztiek helburu nagusi bat dute, kontzertuetara joateko ohitura sustatzea hain zuzen.

Haur hezkuntzako 5 urteko eta Lehen Hezkuntzako 1. eta 2. zikloetako ikasleak musikaren mundura hurbiltzea , musikarekiko duten zaletasuna sustatzeko eta haurrek musika tresnak jo ditzaten bultzatzeko.

​

Gero, kontzertu bakoitzak bere helburu pedagogiko bereziak ditu.

“MUSIKA TRESNEN FAMILIAK” – Lehen Hezkuntzako 2. mailako ikasleentzat. Tresna-familia hauek ezagutzea: perkusioa, metalezko haize-tresnak eta egurrezkohaize-tresnak. Obrak interpretatzean zer musika tresna erabili diren jakitea.

​

“SOINUAREN EZAUGARRIAK” – Lehen Hezkuntzako 3. mailako ikasleentzat.Soinuaren ezaugarriak ezagutzea: tinbrea, altuera, intentsitatea eta iraupena. Musikaren osagairik garrantzitsuenak bereiztea: melodia, erritmoa eta harmonia.

“MUSIKA FORMAK” – Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasleentzat. Hainbat musika forma ezagutzea.Aktiboki eta ulertuz entzuteko gaitasuna lantzea. Ikasleei aukera ematea musikariekin batera obra bat jotzeko.